Kup karnet – czyli zwiększ sprzedaż!

cms_tickets_magnifierNa pewno nie raz zastanawiałeś się – co jeszcze mogę zrobić, by zwiększyć sprzedaż? Jak jeszcze mógłbym przyspieszyć proces sprzedaży? eFitness ma dla Ciebie nowe rozwiązanie!

Proces sprzedaży to kluczowe działanie, niezależnie od tego czy mówimy o małym obiekcie czy też o sieci klubów fitness. Tym bardziej z biznesowego punktu widzenia sprzedaż jest filarem działalności klubu. Początek roku sprzyja zwiększeniu zainteresowaniem oferty Twojego klubu, ale także… większym kolejkom przy recepcji. Mamy na to sposób!

Wyjdź naprzeciw klientom!

W odpowiedzi na Wasze potrzeby, wprowadziliśmy w Systemie eFitness nowy moduł – Kup karnet. Osoby przychodzące do Twojego klubu będą mogły skorzystać z nowej funkcjonalności na dostępnym w recepcji tablecie. System działający na tablecie ograniczony jest wyłącznie do modułu „Kup karnet”. Klient nie musi czekać w kolejce do recepcji! Może sam przejść przez cały proces kupna i mieć pewność, że jego dane osobowe są w pełni bezpieczne.

W kilku krokach

Cały proces jest intuicyjny i szybki. Użytkownik zaczyna od uzupełnienia takich pól „Dane personalne”. W Systemie od razu pojawi się komunikat, jeśli zostanie wykryty użytkownik o tych samych danych osobowych. Następnie przechodzi do kroku „Karnet”, czyli przejrzystej listy Twojej oferty, nawet jeśli jest ona bardzo rozbudowana. Sprzedaż karnetów możemy poszerzyć o dodatkowe usługi. Nowy klient może dodać także dobrowolnie „Osobę poleconą”, napędzając i wspierając tym samym działania handlowe z zakresu CRM. Kolejno sprawnie przechodzi do „Warunków członkostwa” i „Płatności”, gdzie wybiera dogodną opcję płatności. Zapis dokonany na tablecie od razu pojawia się na profilu użytkownika.

Od strony pracownika

„Kup karnet” to nie tylko ułatwienie dla klientów, ale także dla Twoich pracowników! W zakładce „Rozpoczęte procesy sprzedaży” handlowcy odnajdą zapis rozpoczętych procesów sprzedażowych. Widać, kto rozpoczął i na jakim etapie porzucił proces kupna karnetu. W tym momencie można już zacząć działania CRM. Ci, którzy nie kupili karnetu, automatycznie zapisywani do listy potencjalnych klientów. Wiemy dokładnie, na którym etapie porzucili proces. Jeśli proces zakupu został sfinalizowany, nowy użytkownik od razu trafia na listę Twoich klientów. Moduł „Kup karnet” jest doskonałym uzupełnieniem i element CRM, który usprawnia obsługę klienta!

Zagwarantuj Twojemu klubowi fitness i klubowiczom bezpieczeństwo i niezawodność transakcji. Czy to nie jest proste?

Chcesz wiedzieć więcej o nowej funkcjonalności? Skontaktuj się z działem helpdesk: +48 61 666 12 88

karnet_mniejsze